Re: Referanse til Helmer blå?

hildeboe
Administrator
Tusen takk til dere begge to, Johnny og Espen!
Så flott at dere begge hadde svar på rede hånd :-)
Takk igjen,
Hilde

I Danmarks gamle Folkeviser (DgF) hedder han Hr. Hjælmer og har nr. 415 (findes i bd. 7, s. 201-213).

Venlige hilsener

Johnny

Johnny Kondrup

professor, dr.phil.

Institut for Nordiske Studier og Sprogvidenskab

Københavns Universitet

Njalsgade 120

DK-2300 København S

DIR 35 32 83 63