Ph.d.-kursus (doktorandkurs)

Johnny Kondrup
Kære NNE-medlemmer

Med dette vil jeg gøre opmærksom på et ph.d.-uddannelseskursus (doktorandkurs), som afholdes på Københavns Universitet den 18.-19. juni:
"Discussing Text and Work (Tekst og værk - til diskussion)".

Der er en del editionsfilologisk relevant stof i kurset - og mulighed for at høre et par af fagets internationale forskere, som ikke så tit kommer til Skandinavien.

Følg linket: http://phd.hum.ku.dk/cultlitart/courses/tekst_og_vaerk_-_til_diskussion/

Venlige hilsener
Johnny Kondrup
jgn

Re: Ph.d.-kursus (doktorandkurs)

jgn
Kære Johnny
Det ser meget spændende ud. Ville der være mulighed for, at jeg som ikke-stipendiat overværede de enkelte forelæsninger?
Mange hilsner
Jesper

Den 08/03/12 16.17, Johnny Kondrup [via NNE-medlemmer] skrev:
[...]

http://nne-medlemmer.973353.n3.nabble.com/Ph-d-kursus-doktorandkurs-tp3809929p3809929.html
To start a new topic under NNE-medlemmer, email [hidden email]
To unsubscribe from NNE-medlemmer, click here.
NAML

Re: Ph.d.-kursus (doktorandkurs)

a.m.b.bjorkoy

Tusen takk for informasjon om kurset! Det ser glimrende ut, og passer utmerket for en del av de problemstillinger jeg vil diskutere i mitt prosjekt. Dessverre er det mulig min mann jobber slik de dagene at jeg ikke kan dra, men jeg ser at kurset har påmeldingsfrist først 11. mai. Vil det være plass til alle/mange? Eller tror du jeg vil kunne være for sent ute dersom jeg først kan melde meg på 10. mai?

Gode hilsener fra Aasta Bjørkøy

--
Aasta Marie Bjorvand Bjørkøy
Stipendiat i nordisk litteratur, ILN