NNE:s nyhetsbrev maj 2011

Petra Söderlund
NNE:s nyhetsbrev maj 2011 Hej!

Maj månad närmar sig med stormsteg – och med det även NNE:s nästa nyhetsbrev. Än så länge är det mycket tunt med bidrag – men förhoppningsvis har någon på e-postlistan något att meddela.

Hoppas

/Petra

Vedr. NNE:s nyhetsbrev maj 2011

Ellen Nessheim Wiger
Hei Petra,
når er siste frist for bidrag?

Vennlig hilsen
Ellen, bokselskap.no

Re: Vedr. NNE:s nyhetsbrev maj 2011

Petra Söderlund
Det vore fint om jag hade bidraget/n den 20:e maj (vilket alltså
gäller även övriga på e-postlistan som tänkt sig att få med något
meddelande i nyhetsbrevet).

/Petra